ICT-resellers in Nederland geven los van elkaar substantiële bedragen uit aan marketing en advertising. E-mailings, nieuwsbrieven, online (vaak lokale) advertenties en soms zelf boarding bij de regionale voetbalclub, zijn de meest ingezette middelen. ‘MSP24 Always On’ is een online marketing programma, waarbij de deelnemende reseller meer rendement uit het marketingbudget kan halen.
Deze nieuwe propositie maakt het mogelijk dat er collectief wordt ingekocht, alsook gezamenlijk vendor MDF wordt geworven. De focus ligt op online, waarbij door postcodescheiding of andere criteria prima rekening kan worden gehouden met feit dat deelnemende resellers ook concurrentieel kunnen zijn.
In samenwerking met specialist ClickDistrict, opgericht in 2006 en nog steeds gemanaged door de ex-Telfort medewerkers Maarten de Vries en Erik van Laar, start BlueLine in januari 2016 met MPS24 ‘Always On’. MSP24 ‘Always On’ is een uitgekiend online programma, ontwikkeld door full service online bureau ClickDistrict en BlueLine. MSP24 ‘Aways On’ maakt collectief inkopen en gezamenlijke extra MDF-funding mogelijk voor de deelnemende resellers.
Klik HIER voor meer informatie.