De uptime van devices binnen bedrijven, waarmee de medewerker moet communiceren, weegt zwaar. In het geval van een calamiteit: verlies, diefstal of schade, dient de gebruiker van het device weer zo snel mogelijk in de lucht te zijn. Op basis hiervan heeft BlueLine samen met een aantal specialisten het verzekeringsproduct ‘Uptime Pro’ geoptimaliseerd voor de zakelijke markt. Resellers kunnen dit product onder eigen naam in de markt zetten met een interessante terugkerende (recurring) verdienmodel per lopende maand.
Uptime Pro
Er zijn veel verzekeringsproducten op de markt, maar geen product heeft zulke scherpe tarieven als de ‘Uptime Pro’ verzekering van BlueLine. Het unieke van ‘Uptime Pro’ is de afhandeling van schadegevallen door een 24/7-helpdesk. Middels een ‘Wat te doen bij diefstal, verlies of schade’-kaart (calamiteitenkaart) kan de gebruiker snel het juiste nummer bellen. Indien de zakelijke klant een extra Business- of First Class Pick-up & Return-abonnement heeft afgesloten, is de uptime binnen 4 of 12 uur gegarandeerd binnen Nederland. Deze dienst is ontwikkeld met reversed logistics-specialist Drake&Farrell.
Positie reseller gegarandeerd
Met ‘Uptime Pro’ creëert de reseller zijn eigen klantenbase en rekent de verzekering zelf per maand af. De klantenbase blijft altijd eigendom van de reseller. Elke maand ontvangt de reseller een gespecificeerd overzicht van zijn klanten en de uiteindelijke gebruikers van devices. De reseller kan ervoor kiezen om op de calamiteitenkaart een eigen nummer te vermelden voor eerstelijns support tijdens kantooruren of een verwijzing naar de 24/7-helpdesk. Zo blijft de primaire band met de klant altijd gegarandeerd. In het geval van verlies of diefstal krijgt de reseller een melding, zodat via de eventueel ingeregelde MDM-functionaliteit het verloren device geblokkeerd kan worden. met leentoestel behoort tot de mogelijkheden. De reseller bepaalt zelf de marge.
Aan de slag!
Als reseller aan de slag met Uptime Pro van BlueLine? Vraag dan een intake-gesprek aan bij Ramon Schenke: [T] 06-34400099 of [E] ramon@mxmblueline.nl.
Bekijk op www.mxmblueline.nl de tarieven en algemene voorwaarden.